18.10.2019 09:22:53
Nawigacja
Patch Changelog!

A oto zapowiedziany changelog na najbliższy reset laddera:

KLASY:

BARBARZYŃCA:
- Zmieniono animację Ponurego Totemu;
- Zwiększono wartości obrony Skóry z Żelaza (30% -> 50% baza; 15% -> 18% per/lvl);
- Podniesiono maksymalną wartość odporności we Wrodzonej Odporności (80 -> 100);
- Zwiększono obrażenia na poziom oraz czas trwania Szału (20% -> 22%; 18s -> 20s);
- Zwiększono obrażenia na poziom Trąby Powietrznej (14% -> 15%);


CZARODZIEJKA:
- Zwiększono synergie dla Nowy Mrozu (13% -> 14%);
- Zwiększono obrażenia Zamarzniętej Kuli o 5%;
- Zwiększono synergię dla Burzy z Piorunami (10% -> 11%);
- Zmieniono synergię Pożogi (Ściana Ognia -> Inferno);
- Meteor przeszedł szereg zmian:
a) Podniesione synergie, 7% -> 10% obrażenia Meteoru; 3% -> 10% obrażenia od ognia na sekundę oraz dodanie synergii z Pożogi (obrażenia od ognia na sekundę);
b) Obrażenia Meteoru zwiększono o 50%;
c) Czas Odnowienia zwiększony z 1,2s do 5s.


DRUID:
- Zmniejszono obrażenia Kuli Magmy, Szczeliny oraz Wulkanu o 5%;
- Zwiększono ilość wypuszczanych Wirów oraz ich synergię (3 -> 5; 18% -> 20%);
- Zwiększono ilość przywracanej many od Słonecznego Pełzacza (baza 15% -> 30%, max 75% -> 125%);


NEKROMANTA:
- Zwiększono obrażenia na poziom u Szkieletów (7% -> 9%);
- Zmniejszono obrażenia Szkieletów-Magów o 10%;
- Zmieniono wartości Glinianego Golema:
a) Maksymalna wartość spowolnienia 75% -> 35%;
b) Życie na poziom 35% -> 50%.

- Zwiększono wartości Krwawego Golema:
a) Życie dla Nekromanty 30% -> 60%;
b) Obrażenia na poziom 35% -> 100%;
c) Leczenie Golema 25% -> 50%;
d) Synergia 5% -> 10%.

- Zwiększono wartości Ognistego Golema:
a) Obrażenia 100% -> 200%;
b) Obrażenia na poziom 50% -> 100%;
c) Poziom aury 10 -> 15;
d) Poziom aury co poziom 2 -> 4;
e) Synergia obrażeń 10% -> 30%.

- Zmniejszono obrażenia Wybuchu Zwłok (50-100% -> 40-60%).


PALADYN:
- Zwiększono synergię dla Zapału (15% -> 18%);
- Zwiększono obrażenia Świętego Pocisku o 10%;
- Zwiększono synergię dla Pięści Niebios (12% -> 13%).


ZABÓJCZYNI:
- Zwiększono obrażenia na poziom oraz pole rażenia Ogona Smoka (15% -> 20%; 4m -> 6m);
- Zwiększono obrażenia bazowe oraz na poziom Lotu Smoka (100% -> 150%; 20% -> 35%);
- Zwiększono wartości obrony Płaszcza Cieni (baza 10% -> 25%; per/lvl 3% -> 5%);
- Zwiększono przeliczniki obrażeń od broni dla Wartownika Ostrzy oraz Furii Ostrzy (3/4 -> 7/8; 1/1 -> 5/4);
- Zwiększono obrażenia Jadu o 10%;
- Zmniejszono obrażenia Śladu Ognia o 5%.


PRZEDMIOTY:
- Zmniejszono statystyki Platynowej Kuli (obrażenia 1-50% -> 1-40%; maksymalne obrażenia 1-20 -> 1-15);
- Zmniejszono statystyki Lonsdaleitu (redukcja obrażeń 2-3% -> 1-3%; życie 10-25 -> 10-20);
- Zmniejszono statystyki Stalowej Skorupy (obrona 225-275% -> 175-250%, odporności 40-60 -> 30-40);
- Zmniejszono statystyki Burzowej Iglicy (obrażenia 225-300% -> 175-250%, absorpcja 25% -> 20%);
- Zmieniono statystyki Słonecznego Uderzenia (szansa na Meteor 100% -> 20%; poziom Meteoru 60 -> 35; obrażenia od ognia 40-50% -> 35-45%; miejsca na klejnot 2-3 -> 1-3);
- Zwiększono Statystyki Lekcji Mang Songa (obrażenia od żywiołów oraz zmniejszenie odporności wrogów 25-35% -> 25-40%);
- Zmniejszono statystyki Harnasia (obrażenia 300-350% -> 225-325%; szybkość ataku 35% -> 30%);
- Zwiększono statystyki Mistrza Run (obrażenia 225-275% -> 225-300%; szybkość ataku 30% -> 35%);
- Zmieniono statystyki Pajęczyny Śmierci (dodano 20% szybsze rzucanie czarów, zmniejszono odporność wroga na truciznę 40-50% -> 30-40%);
- Zmieniono statystyki Szczękoczułek (poziom klątwy 7 -> 5; szansa rzucenia klątwy 7% -> 9%; obrażenia 200-300% -> 200-225%);
- Zwiększono statystyki Szaty Ormusa (+3 losowa umiejętność Czarodziejki może wylosować każdą umiejętność; szybsze rzucanie czarów 20% -> 25%; obrażenia od ognia i błyskawic 10-15% -> 20-30%);
- Zmieniono statystyki Plugawca Dżungli (poziom klątwy 1-3 -> 1-2; poziom Nowy 2-3 -> 1-2; dodano 20% szybsze rzucanie czarów).


POTWORY:
- Przeciwnicy rzucający czary są groźniejsi na Koszmarze i Piekle;
- Potwory mają większą szansę na zadanie dodatkowych obrażeń od żywiołów oraz wyższe wartości owych obrażeń;
- Poprawiono obrażenia Andariel oraz zwiększono jej szybkość;
- Lekko zwiększono poziom umiejętności Duriela, jego szybkość oraz obrażenia na Piekle;
- Mefisto posiada zdolność lewitowania, zwiększoną szybkość, lekko podniesiony poziom umiejętności oraz lekko większą szansę na przedmioty unikatowe;
- Diablo ma zwiększoną szybkość oraz lekko podniesiony poziom umiejętności;
- Baal ma zwiększoną szybkość, lekko podniesiony poziom umiejętności, zmienione rzucane klątwy na Zmniejszenie Odporności oraz posiada lekko zwiększoną szansę na przedmioty unikatowe;

Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający


Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Facebook - Polub Nas !
Copyright © 2010 - 2016 Imperium Diablo