16.02.2019 23:47:21
Nawigacja
Diablo Clone Info - aby zwinąć/rozwinąć kliknij znaczek na końcu panelu
A85 Seria 3

Witajcie!

Zapraszamy na kolejną serię A85 tym razem trzecią w poniższych lokacjach:

- Jama oba poziomy (Hole both levels);
- Kanion Maga (Canyon of the Magi);
- Wielkie Moczary (Great Marsh).

Event standardowo obejmuje [G2]

Powodzenia!

A85 Seria 2

Witajcie!

Zapraszamy na kolejną serię A85 tym razem w poniższych lokacjach:

- Dolne Kurast;
- Miasto Potępionych;
- Zlodowaciała Wyżyna.

Event standardowo obejmuje [G2]

Powodzenia!

A85 Seria 1

Witajcie!

Zapraszamy na pierwsze dodatkowe lokacje A85 na tym ladderze!


Status A85 dostały lokacje:
- Wyżyna Tamoe;
- Zaginione Miasto;
- Lodowy Trakt + Grota Włóczęgi.

A85 działają tylko na G2.

Dodatkowo, zaszło kilka zmian w grze:

AMAZONKA:
- Strzała Spopielenia posiada nowe wartości synergii:
a) 5% obrażenia od ognia na sekundę za każdy punkt ze Strzały Ognia oraz Wybuchającej Strzały;
b) 10% obrażenia od ognia za każdy punkt ze Strzały Ognia oraz Wybuchającej Strzały.

- Zamrażająca Strzała posiada nowe wartości synergii:
a) 10% obrażenia od zimna za każdy punkt ze Strzały Zimna oraz Lodowej Strzały.


BARBARZYŃCA:
- Zawołanie Bitewne dostało kilka zmian:
a) Zmieniono synergie na Okrzyk Bojowy + Rozkazy + Ponury Totem;
b) Wartość synergii została podniesiona (10% -> 11%);
c) Koszt mant wynosi stałe 7 pkt.

PATCH DO POBRANIA -> 


POBIERZ PATCH

Nowy ladder

Już o godzinie 13:00 start nowego laddera.

Zapraszam do pobrania nowego patcha który jest wymagany do poprawnej pracy gry !

 

Patch należy wrzucić do folderu gry.





POBIERZ PATCH

Patch Changelog!

A oto zapowiedziany changelog na najbliższy reset laddera:

KLASY:

BARBARZYŃCA:
- Zmieniono animację Ponurego Totemu;
- Zwiększono wartości obrony Skóry z Żelaza (30% -> 50% baza; 15% -> 18% per/lvl);
- Podniesiono maksymalną wartość odporności we Wrodzonej Odporności (80 -> 100);
- Zwiększono obrażenia na poziom oraz czas trwania Szału (20% -> 22%; 18s -> 20s);
- Zwiększono obrażenia na poziom Trąby Powietrznej (14% -> 15%);


CZARODZIEJKA:
- Zwiększono synergie dla Nowy Mrozu (13% -> 14%);
- Zwiększono obrażenia Zamarzniętej Kuli o 5%;
- Zwiększono synergię dla Burzy z Piorunami (10% -> 11%);
- Zmieniono synergię Pożogi (Ściana Ognia -> Inferno);
- Meteor przeszedł szereg zmian:
a) Podniesione synergie, 7% -> 10% obrażenia Meteoru; 3% -> 10% obrażenia od ognia na sekundę oraz dodanie synergii z Pożogi (obrażenia od ognia na sekundę);
b) Obrażenia Meteoru zwiększono o 50%;
c) Czas Odnowienia zwiększony z 1,2s do 5s.


DRUID:
- Zmniejszono obrażenia Kuli Magmy, Szczeliny oraz Wulkanu o 5%;
- Zwiększono ilość wypuszczanych Wirów oraz ich synergię (3 -> 5; 18% -> 20%);
- Zwiększono ilość przywracanej many od Słonecznego Pełzacza (baza 15% -> 30%, max 75% -> 125%);


NEKROMANTA:
- Zwiększono obrażenia na poziom u Szkieletów (7% -> 9%);
- Zmniejszono obrażenia Szkieletów-Magów o 10%;
- Zmieniono wartości Glinianego Golema:
a) Maksymalna wartość spowolnienia 75% -> 35%;
b) Życie na poziom 35% -> 50%.

- Zwiększono wartości Krwawego Golema:
a) Życie dla Nekromanty 30% -> 60%;
b) Obrażenia na poziom 35% -> 100%;
c) Leczenie Golema 25% -> 50%;
d) Synergia 5% -> 10%.

- Zwiększono wartości Ognistego Golema:
a) Obrażenia 100% -> 200%;
b) Obrażenia na poziom 50% -> 100%;
c) Poziom aury 10 -> 15;
d) Poziom aury co poziom 2 -> 4;
e) Synergia obrażeń 10% -> 30%.

- Zmniejszono obrażenia Wybuchu Zwłok (50-100% -> 40-60%).


PALADYN:
- Zwiększono synergię dla Zapału (15% -> 18%);
- Zwiększono obrażenia Świętego Pocisku o 10%;
- Zwiększono synergię dla Pięści Niebios (12% -> 13%).


ZABÓJCZYNI:
- Zwiększono obrażenia na poziom oraz pole rażenia Ogona Smoka (15% -> 20%; 4m -> 6m);
- Zwiększono obrażenia bazowe oraz na poziom Lotu Smoka (100% -> 150%; 20% -> 35%);
- Zwiększono wartości obrony Płaszcza Cieni (baza 10% -> 25%; per/lvl 3% -> 5%);
- Zwiększono przeliczniki obrażeń od broni dla Wartownika Ostrzy oraz Furii Ostrzy (3/4 -> 7/8; 1/1 -> 5/4);
- Zwiększono obrażenia Jadu o 10%;
- Zmniejszono obrażenia Śladu Ognia o 5%.


PRZEDMIOTY:
- Zmniejszono statystyki Platynowej Kuli (obrażenia 1-50% -> 1-40%; maksymalne obrażenia 1-20 -> 1-15);
- Zmniejszono statystyki Lonsdaleitu (redukcja obrażeń 2-3% -> 1-3%; życie 10-25 -> 10-20);
- Zmniejszono statystyki Stalowej Skorupy (obrona 225-275% -> 175-250%, odporności 40-60 -> 30-40);
- Zmniejszono statystyki Burzowej Iglicy (obrażenia 225-300% -> 175-250%, absorpcja 25% -> 20%);
- Zmieniono statystyki Słonecznego Uderzenia (szansa na Meteor 100% -> 20%; poziom Meteoru 60 -> 35; obrażenia od ognia 40-50% -> 35-45%; miejsca na klejnot 2-3 -> 1-3);
- Zwiększono Statystyki Lekcji Mang Songa (obrażenia od żywiołów oraz zmniejszenie odporności wrogów 25-35% -> 25-40%);
- Zmniejszono statystyki Harnasia (obrażenia 300-350% -> 225-325%; szybkość ataku 35% -> 30%);
- Zwiększono statystyki Mistrza Run (obrażenia 225-275% -> 225-300%; szybkość ataku 30% -> 35%);
- Zmieniono statystyki Pajęczyny Śmierci (dodano 20% szybsze rzucanie czarów, zmniejszono odporność wroga na truciznę 40-50% -> 30-40%);
- Zmieniono statystyki Szczękoczułek (poziom klątwy 7 -> 5; szansa rzucenia klątwy 7% -> 9%; obrażenia 200-300% -> 200-225%);
- Zwiększono statystyki Szaty Ormusa (+3 losowa umiejętność Czarodziejki może wylosować każdą umiejętność; szybsze rzucanie czarów 20% -> 25%; obrażenia od ognia i błyskawic 10-15% -> 20-30%);
- Zmieniono statystyki Plugawca Dżungli (poziom klątwy 1-3 -> 1-2; poziom Nowy 2-3 -> 1-2; dodano 20% szybsze rzucanie czarów).


POTWORY:
- Przeciwnicy rzucający czary są groźniejsi na Koszmarze i Piekle;
- Potwory mają większą szansę na zadanie dodatkowych obrażeń od żywiołów oraz wyższe wartości owych obrażeń;
- Poprawiono obrażenia Andariel oraz zwiększono jej szybkość;
- Lekko zwiększono poziom umiejętności Duriela, jego szybkość oraz obrażenia na Piekle;
- Mefisto posiada zdolność lewitowania, zwiększoną szybkość, lekko podniesiony poziom umiejętności oraz lekko większą szansę na przedmioty unikatowe;
- Diablo ma zwiększoną szybkość oraz lekko podniesiony poziom umiejętności;
- Baal ma zwiększoną szybkość, lekko podniesiony poziom umiejętności, zmienione rzucane klątwy na Zmniejszenie Odporności oraz posiada lekko zwiększoną szansę na przedmioty unikatowe;

RESET LADDERA 20.01.2019 g. 13:00!

Reset Laddera 2019


Zgodnie z zapowiedziami, oficjalnie ogłaszamy termin resetu laddera na naszym realmie:

 

 

20.01.2019 (niedziela), godz. 13:00!

Zapraszam wszystkich chętnych do wzięcia udziału w nowym ladderze. Zapraszajcie wszystkich znajomych najlepiej z polecenia 

Planowanych jest trochę zmian w klasach/przedmiotach na reset. Changelog pojawi się jeszcze w tym tygodniu.

Przepraszamy za opóźnione info.

Do zobaczenia już wkrótce...

Event Grotołaza+



Witajcie!

Chcielibyśmy zaprosić Was na Event Grotołaza+

A oto zmiany:

- Wszystkie jaskinie aktu pierwszego mają status A66 na Koszmarze i A88 na Piekle oraz jest tam 5x więcej potworów;
- Zwiększona globalnie szansa na unikaty i runy (w tym większa szansa na wylosowanie się wyższych run);
- Moc Tyraela i Kamień Jordana mają większą szansę na wylosowanie się;
- Potwory na normalnym poziomie trudności dają 50% więcej doświadczenia;
- Gorejący Trup (Znajdziecie go w Siedlisku Zła) ma drop Nihlathaka [Hell] z szansą na każdy klucz;
- Zimny Kruk (Znajdziecie go w Jaskini na Zimnej Równinie) ma questowy drop Andariel [Hell].

Event standardowo obejmuje [G2]

Powodzenia!

Event Pamiętaj o Zmarłych ++



Witajcie!

Chcielibyśmy zaprosić Was na nowy Event Pamiętaj o Zmarłych! ++

A oto zmiany:

- A88 i 5x potwory na Cmentarzu, w Krypcie, Mauzoleum oraz we wszystkich grobowcach z A2;
- W wyżej wymienionych lokacjach występują różne formy Szkieletów/Zombie/Duchów, które posiadają 200% zwiększona obrażenia;
- Zwiększona globalnie szansa na unikaty i runy (w tym większa szansa na wylosowanie się wyższych run);
- Moc Tyraela i Kamień Jordana mają większą szansę na wylosowanie się;
- Na Piekle wypadają tylko Doskonałe Kamienie;
- Krwawa Orlica posiada drop questowy Diablo hell;
- Kościołamacz posiada drop questowy Baala hell;
- Pełzająca Część Twarzy zawsze wyrzuca jeden Klucz Nienawiści;
- Krwawa Wiedźma zawsze wyrzuca jeden Klucz Terroru;
- Zęboskóry zawsze wyrzuca jeden klucz Zniszczenia;
- Prastary Kaa Bezduszny zawsze wyrzuca jedną dowolną Esencję lub jeden Organ;
- Zwiększone doświadczenie z potworów o 50% na Normalnym poziomie trudności.

Event standardowo obejmuje [G2]

Powodzenia!

Open Beta Test

Witam,
 

Po długich miesiącach tworzenia modyfikacji zbliża się wyczekiwany długo open beta-test od jutra zaczną się prace nad dostosowaniem modyfikacji do testowego realmu. Prawdopodobnie na początku beta testów nie będzie dostępne uber tristam, lecz reszta powinna działać prawidłowo. Postaram się jak najszybciej uporać się z błędami dotyczącymi uber tristram i dorzucić je jeszcze w czasie trwania oficjalnych testów.

Lista zmian zostanie opublikowana wraz z rozpoczęciem beta testów, najprawdopodobniej testy rozpoczną się wraz z dniem 18.10.2018 i potrwają aż do momentu, gdy modyfikacje uznamy za stabilna i gotowa na oficjalny ladder.

Najaktywniejsi testerzy dostana specjalną rangę na forum i nagrodę w postaci koszulki czy jakiegoś gadżetu jeszcze zobaczymy .

Do zobaczenia w świecie sanktuarium !

/Diabloel

 

Bramki serwera
LOGO IDR

Bramka IDR:
server.idrealm.tk
Aktualny patch
30.01.2019

Pobierz:
Pobierz Bramka IDR
Pobierz Mod IDR
Facebook - Polub Nas !
Status serwera
Sprawdź status gier


...
Copyright © 2010 - 2016 Imperium Diablo