17.06.2019 22:38:08
Nawigacja
Diablo Clone Info - aby zwinąć/rozwinąć kliknij znaczek na końcu panelu
Event Przeklęty Deszcz

Witamy i zapraszamy na nowy Event Przklęty Deszcz!

A oto zmiany:

- A66/A85 (Koszmar/Piekło) w eventowych lokacjach wraz ze zmienionymi potworami i zwiększoną ich ilością:
a) Mroczna Knieja oraz Czarne Moczary - potwory podatne na obrażenia fizyczne i magiczne, reszta niewrażliwości;
b) Skalne Pustkowie oraz Suche Wzgórza - potwory podatne na ogień, reszta niewrażliwości;
c) Bazar Kurast oraz Górne Kurast - potwory podatne na trucizny, reszta niewrażliwości;
d) Zewnętrzne Stepy oraz Równina Rozpaczy - potwory podatne na zimno, reszta niewrażliwości;
e) Kryształowe Przejście oraz Lodowy Trakt - potwory podatne na błyskawice, reszta niewrażliwości;
- Delikatnie zwiększona szansa na runy.

Niewrażliwości nie będą się poprawnie wyświetlać, jednak są one u potworów obecne.


Dodatkowo, dochodzi kilka zmian w balansie:

SETY:
a) Nieśmiertelny Król:
- Zwiększono ilość życia za pełen set (225 -> 250);
- Zwiększono redukcję obrażeń magicznych za pełen set (25 -> 35);
- Zwiększono procentową redukcję obrażeń za pełen set (25% -> 35%).

b) Odium Natalii:
- Zwiększono wartość obrony za pełen set (150 -> 200);
- Zwiększono ilość kradzieży many za pełen set (14% -> 18%);
- Zwiększono ilość kradzieży życia za pełen set (14% -> 18%);
- Zwiększono procentową redukcję obrażeń za pełen set (30% -> 40%).

Dla przypomnienia najnowszy PATCH DO POBRANIA -> https://uploadfiles.io/tv2ur

Event standardowo obejmuje [G2]


Powodzenia!

Event Ciasnych Pomieszczeń

Witamy i zapraszamy na nowy Event Ciasnych Pomieszczeń!

A oto zmiany:

- A66/A85 (Koszmar/Piekło) i 2,5x potwory w Kamiennym Grobowcu, Robaczym Gnieździe, Bagiennej Czeluści oraz Podziemiach Łupieżców;
- Pełzająca Część Twarzy, Zimnoczerw Kopacz oraz Leśny Doktor Endugu posiadają drop TC87;
- Nie wypadają kamienie gorszej jakości, niż bez skazy.

Event standardowo obejmuje [G2]

Dla przypomnienia PATCH DO POBRANIA -> https://uploadfiles.io/tv2ur

Powodzenia!

A85 Seria 3

Witajcie!

Zapraszamy na kolejną serię A85 tym razem trzecią w poniższych lokacjach:

- Jama oba poziomy (Hole both levels);
- Kanion Maga (Canyon of the Magi);
- Wielkie Moczary (Great Marsh).

Event standardowo obejmuje [G2]

Powodzenia!

A85 Seria 2

Witajcie!

Zapraszamy na kolejną serię A85 tym razem w poniższych lokacjach:

- Dolne Kurast;
- Miasto Potępionych;
- Zlodowaciała Wyżyna.

Event standardowo obejmuje [G2]

Powodzenia!

A85 Seria 1

Witajcie!

Zapraszamy na pierwsze dodatkowe lokacje A85 na tym ladderze!


Status A85 dostały lokacje:
- Wyżyna Tamoe;
- Zaginione Miasto;
- Lodowy Trakt + Grota Włóczęgi.

A85 działają tylko na G2.

Dodatkowo, zaszło kilka zmian w grze:

AMAZONKA:
- Strzała Spopielenia posiada nowe wartości synergii:
a) 5% obrażenia od ognia na sekundę za każdy punkt ze Strzały Ognia oraz Wybuchającej Strzały;
b) 10% obrażenia od ognia za każdy punkt ze Strzały Ognia oraz Wybuchającej Strzały.

- Zamrażająca Strzała posiada nowe wartości synergii:
a) 10% obrażenia od zimna za każdy punkt ze Strzały Zimna oraz Lodowej Strzały.


BARBARZYŃCA:
- Zawołanie Bitewne dostało kilka zmian:
a) Zmieniono synergie na Okrzyk Bojowy + Rozkazy + Ponury Totem;
b) Wartość synergii została podniesiona (10% -> 11%);
c) Koszt mant wynosi stałe 7 pkt.

PATCH DO POBRANIA -> 


POBIERZ PATCH

Nowy ladder

Już o godzinie 13:00 start nowego laddera.

Zapraszam do pobrania nowego patcha który jest wymagany do poprawnej pracy gry !

 

Patch należy wrzucić do folderu gry.





POBIERZ PATCH

Patch Changelog!

A oto zapowiedziany changelog na najbliższy reset laddera:

KLASY:

BARBARZYŃCA:
- Zmieniono animację Ponurego Totemu;
- Zwiększono wartości obrony Skóry z Żelaza (30% -> 50% baza; 15% -> 18% per/lvl);
- Podniesiono maksymalną wartość odporności we Wrodzonej Odporności (80 -> 100);
- Zwiększono obrażenia na poziom oraz czas trwania Szału (20% -> 22%; 18s -> 20s);
- Zwiększono obrażenia na poziom Trąby Powietrznej (14% -> 15%);


CZARODZIEJKA:
- Zwiększono synergie dla Nowy Mrozu (13% -> 14%);
- Zwiększono obrażenia Zamarzniętej Kuli o 5%;
- Zwiększono synergię dla Burzy z Piorunami (10% -> 11%);
- Zmieniono synergię Pożogi (Ściana Ognia -> Inferno);
- Meteor przeszedł szereg zmian:
a) Podniesione synergie, 7% -> 10% obrażenia Meteoru; 3% -> 10% obrażenia od ognia na sekundę oraz dodanie synergii z Pożogi (obrażenia od ognia na sekundę);
b) Obrażenia Meteoru zwiększono o 50%;
c) Czas Odnowienia zwiększony z 1,2s do 5s.


DRUID:
- Zmniejszono obrażenia Kuli Magmy, Szczeliny oraz Wulkanu o 5%;
- Zwiększono ilość wypuszczanych Wirów oraz ich synergię (3 -> 5; 18% -> 20%);
- Zwiększono ilość przywracanej many od Słonecznego Pełzacza (baza 15% -> 30%, max 75% -> 125%);


NEKROMANTA:
- Zwiększono obrażenia na poziom u Szkieletów (7% -> 9%);
- Zmniejszono obrażenia Szkieletów-Magów o 10%;
- Zmieniono wartości Glinianego Golema:
a) Maksymalna wartość spowolnienia 75% -> 35%;
b) Życie na poziom 35% -> 50%.

- Zwiększono wartości Krwawego Golema:
a) Życie dla Nekromanty 30% -> 60%;
b) Obrażenia na poziom 35% -> 100%;
c) Leczenie Golema 25% -> 50%;
d) Synergia 5% -> 10%.

- Zwiększono wartości Ognistego Golema:
a) Obrażenia 100% -> 200%;
b) Obrażenia na poziom 50% -> 100%;
c) Poziom aury 10 -> 15;
d) Poziom aury co poziom 2 -> 4;
e) Synergia obrażeń 10% -> 30%.

- Zmniejszono obrażenia Wybuchu Zwłok (50-100% -> 40-60%).


PALADYN:
- Zwiększono synergię dla Zapału (15% -> 18%);
- Zwiększono obrażenia Świętego Pocisku o 10%;
- Zwiększono synergię dla Pięści Niebios (12% -> 13%).


ZABÓJCZYNI:
- Zwiększono obrażenia na poziom oraz pole rażenia Ogona Smoka (15% -> 20%; 4m -> 6m);
- Zwiększono obrażenia bazowe oraz na poziom Lotu Smoka (100% -> 150%; 20% -> 35%);
- Zwiększono wartości obrony Płaszcza Cieni (baza 10% -> 25%; per/lvl 3% -> 5%);
- Zwiększono przeliczniki obrażeń od broni dla Wartownika Ostrzy oraz Furii Ostrzy (3/4 -> 7/8; 1/1 -> 5/4);
- Zwiększono obrażenia Jadu o 10%;
- Zmniejszono obrażenia Śladu Ognia o 5%.


PRZEDMIOTY:
- Zmniejszono statystyki Platynowej Kuli (obrażenia 1-50% -> 1-40%; maksymalne obrażenia 1-20 -> 1-15);
- Zmniejszono statystyki Lonsdaleitu (redukcja obrażeń 2-3% -> 1-3%; życie 10-25 -> 10-20);
- Zmniejszono statystyki Stalowej Skorupy (obrona 225-275% -> 175-250%, odporności 40-60 -> 30-40);
- Zmniejszono statystyki Burzowej Iglicy (obrażenia 225-300% -> 175-250%, absorpcja 25% -> 20%);
- Zmieniono statystyki Słonecznego Uderzenia (szansa na Meteor 100% -> 20%; poziom Meteoru 60 -> 35; obrażenia od ognia 40-50% -> 35-45%; miejsca na klejnot 2-3 -> 1-3);
- Zwiększono Statystyki Lekcji Mang Songa (obrażenia od żywiołów oraz zmniejszenie odporności wrogów 25-35% -> 25-40%);
- Zmniejszono statystyki Harnasia (obrażenia 300-350% -> 225-325%; szybkość ataku 35% -> 30%);
- Zwiększono statystyki Mistrza Run (obrażenia 225-275% -> 225-300%; szybkość ataku 30% -> 35%);
- Zmieniono statystyki Pajęczyny Śmierci (dodano 20% szybsze rzucanie czarów, zmniejszono odporność wroga na truciznę 40-50% -> 30-40%);
- Zmieniono statystyki Szczękoczułek (poziom klątwy 7 -> 5; szansa rzucenia klątwy 7% -> 9%; obrażenia 200-300% -> 200-225%);
- Zwiększono statystyki Szaty Ormusa (+3 losowa umiejętność Czarodziejki może wylosować każdą umiejętność; szybsze rzucanie czarów 20% -> 25%; obrażenia od ognia i błyskawic 10-15% -> 20-30%);
- Zmieniono statystyki Plugawca Dżungli (poziom klątwy 1-3 -> 1-2; poziom Nowy 2-3 -> 1-2; dodano 20% szybsze rzucanie czarów).


POTWORY:
- Przeciwnicy rzucający czary są groźniejsi na Koszmarze i Piekle;
- Potwory mają większą szansę na zadanie dodatkowych obrażeń od żywiołów oraz wyższe wartości owych obrażeń;
- Poprawiono obrażenia Andariel oraz zwiększono jej szybkość;
- Lekko zwiększono poziom umiejętności Duriela, jego szybkość oraz obrażenia na Piekle;
- Mefisto posiada zdolność lewitowania, zwiększoną szybkość, lekko podniesiony poziom umiejętności oraz lekko większą szansę na przedmioty unikatowe;
- Diablo ma zwiększoną szybkość oraz lekko podniesiony poziom umiejętności;
- Baal ma zwiększoną szybkość, lekko podniesiony poziom umiejętności, zmienione rzucane klątwy na Zmniejszenie Odporności oraz posiada lekko zwiększoną szansę na przedmioty unikatowe;

RESET LADDERA 20.01.2019 g. 13:00!

Reset Laddera 2019


Zgodnie z zapowiedziami, oficjalnie ogłaszamy termin resetu laddera na naszym realmie:

 

 

20.01.2019 (niedziela), godz. 13:00!

Zapraszam wszystkich chętnych do wzięcia udziału w nowym ladderze. Zapraszajcie wszystkich znajomych najlepiej z polecenia 

Planowanych jest trochę zmian w klasach/przedmiotach na reset. Changelog pojawi się jeszcze w tym tygodniu.

Przepraszamy za opóźnione info.

Do zobaczenia już wkrótce...

Event Grotołaza+



Witajcie!

Chcielibyśmy zaprosić Was na Event Grotołaza+

A oto zmiany:

- Wszystkie jaskinie aktu pierwszego mają status A66 na Koszmarze i A88 na Piekle oraz jest tam 5x więcej potworów;
- Zwiększona globalnie szansa na unikaty i runy (w tym większa szansa na wylosowanie się wyższych run);
- Moc Tyraela i Kamień Jordana mają większą szansę na wylosowanie się;
- Potwory na normalnym poziomie trudności dają 50% więcej doświadczenia;
- Gorejący Trup (Znajdziecie go w Siedlisku Zła) ma drop Nihlathaka [Hell] z szansą na każdy klucz;
- Zimny Kruk (Znajdziecie go w Jaskini na Zimnej Równinie) ma questowy drop Andariel [Hell].

Event standardowo obejmuje [G2]

Powodzenia!

Bramki serwera
LOGO IDR

Bramka IDR:
server.idrealm.tk
Aktualny patch
30.01.2019

Pobierz:
Pobierz Bramka IDR
Pobierz Mod IDR
Facebook - Polub Nas !
Status serwera
Sprawdź status gier


...
Copyright © 2010 - 2016 Imperium Diablo