A oto zapowiedziany changelog na najbliższy reset laddera:
KLASY:
BARBARZYŃCA: - Zmieniono animację Ponurego Totemu; - Zwiększono wartości obrony Skóry z Żelaza (30% -> 50% baza; 15% -> 18% per/lvl); - Podniesiono maksymalną wartość odporności we Wrodzonej Odporności (80 -> 100); - Zwiększono obrażenia na poziom oraz czas trwania Szału (20% -> 22%; 18s -> 20s); - Zwiększono obrażenia na poziom Trąby Powietrznej (14% -> 15%);
CZARODZIEJKA: - Zwiększono synergie dla Nowy Mrozu (13% -> 14%); - Zwiększono obrażenia Zamarzniętej Kuli o 5%; - Zwiększono synergię dla Burzy z Piorunami (10% -> 11%); - Zmieniono synergię Pożogi (Ściana Ognia -> Inferno); - Meteor przeszedł szereg zmian: a) Podniesione synergie, 7% -> 10% obrażenia Meteoru; 3% -> 10% obrażenia od ognia na sekundę oraz dodanie synergii z Pożogi (obrażenia od ognia na sekundę); b) Obrażenia Meteoru zwiększono o 50%; c) Czas Odnowienia zwiększony z 1,2s do 5s.
DRUID: - Zmniejszono obrażenia Kuli Magmy, Szczeliny oraz Wulkanu o 5%; - Zwiększono ilość wypuszczanych Wirów oraz ich synergię (3 -> 5; 18% -> 20%); - Zwiększono ilość przywracanej many od Słonecznego Pełzacza (baza 15% -> 30%, max 75% -> 125%);
NEKROMANTA: - Zwiększono obrażenia na poziom u Szkieletów (7% -> 9%); - Zmniejszono obrażenia Szkieletów-Magów o 10%; - Zmieniono wartości Glinianego Golema: a) Maksymalna wartość spowolnienia 75% -> 35%; b) Życie na poziom 35% -> 50%.
- Zwiększono wartości Krwawego Golema: a) Życie dla Nekromanty 30% -> 60%; b) Obrażenia na poziom 35% -> 100%; c) Leczenie Golema 25% -> 50%; d) Synergia 5% -> 10%.
- Zwiększono wartości Ognistego Golema: a) Obrażenia 100% -> 200%; b) Obrażenia na poziom 50% -> 100%; c) Poziom aury 10 -> 15; d) Poziom aury co poziom 2 -> 4; e) Synergia obrażeń 10% -> 30%.
- Zmniejszono obrażenia Wybuchu Zwłok (50-100% -> 40-60%).
PALADYN: - Zwiększono synergię dla Zapału (15% -> 18%); - Zwiększono obrażenia Świętego Pocisku o 10%; - Zwiększono synergię dla Pięści Niebios (12% -> 13%).
ZABÓJCZYNI: - Zwiększono obrażenia na poziom oraz pole rażenia Ogona Smoka (15% -> 20%; 4m -> 6m); - Zwiększono obrażenia bazowe oraz na poziom Lotu Smoka (100% -> 150%; 20% -> 35%); - Zwiększono wartości obrony Płaszcza Cieni (baza 10% -> 25%; per/lvl 3% -> 5%); - Zwiększono przeliczniki obrażeń od broni dla Wartownika Ostrzy oraz Furii Ostrzy (3/4 -> 7/8; 1/1 -> 5/4); - Zwiększono obrażenia Jadu o 10%; - Zmniejszono obrażenia Śladu Ognia o 5%.
PRZEDMIOTY: - Zmniejszono statystyki Platynowej Kuli (obrażenia 1-50% -> 1-40%; maksymalne obrażenia 1-20 -> 1-15); - Zmniejszono statystyki Lonsdaleitu (redukcja obrażeń 2-3% -> 1-3%; życie 10-25 -> 10-20); - Zmniejszono statystyki Stalowej Skorupy (obrona 225-275% -> 175-250%, odporności 40-60 -> 30-40); - Zmniejszono statystyki Burzowej Iglicy (obrażenia 225-300% -> 175-250%, absorpcja 25% -> 20%); - Zmieniono statystyki Słonecznego Uderzenia (szansa na Meteor 100% -> 20%; poziom Meteoru 60 -> 35; obrażenia od ognia 40-50% -> 35-45%; miejsca na klejnot 2-3 -> 1-3); - Zwiększono Statystyki Lekcji Mang Songa (obrażenia od żywiołów oraz zmniejszenie odporności wrogów 25-35% -> 25-40%); - Zmniejszono statystyki Harnasia (obrażenia 300-350% -> 225-325%; szybkość ataku 35% -> 30%); - Zwiększono statystyki Mistrza Run (obrażenia 225-275% -> 225-300%; szybkość ataku 30% -> 35%); - Zmieniono statystyki Pajęczyny Śmierci (dodano 20% szybsze rzucanie czarów, zmniejszono odporność wroga na truciznę 40-50% -> 30-40%); - Zmieniono statystyki Szczękoczułek (poziom klątwy 7 -> 5; szansa rzucenia klątwy 7% -> 9%; obrażenia 200-300% -> 200-225%); - Zwiększono statystyki Szaty Ormusa (+3 losowa umiejętność Czarodziejki może wylosować każdą umiejętność; szybsze rzucanie czarów 20% -> 25%; obrażenia od ognia i błyskawic 10-15% -> 20-30%); - Zmieniono statystyki Plugawca Dżungli (poziom klątwy 1-3 -> 1-2; poziom Nowy 2-3 -> 1-2; dodano 20% szybsze rzucanie czarów).
POTWORY: - Przeciwnicy rzucający czary są groźniejsi na Koszmarze i Piekle; - Potwory mają większą szansę na zadanie dodatkowych obrażeń od żywiołów oraz wyższe wartości owych obrażeń; - Poprawiono obrażenia Andariel oraz zwiększono jej szybkość; - Lekko zwiększono poziom umiejętności Duriela, jego szybkość oraz obrażenia na Piekle; - Mefisto posiada zdolność lewitowania, zwiększoną szybkość, lekko podniesiony poziom umiejętności oraz lekko większą szansę na przedmioty unikatowe; - Diablo ma zwiększoną szybkość oraz lekko podniesiony poziom umiejętności; - Baal ma zwiększoną szybkość, lekko podniesiony poziom umiejętności, zmienione rzucane klątwy na Zmniejszenie Odporności oraz posiada lekko zwiększoną szansę na przedmioty unikatowe;
|